PNF istezanje bez podrške
Predlozi vežbi

PNF istezanje bez podrške

Do sada sam već pričala o različitim vrstama istezanja među kojima sam spomenula PNF tehniku istezanja. Ova tehnika se u poslednje vreme smatra najdelotvornijom tehnikom istezanja koja se pored svoje terapeutske moći pokazala kao izuzetna tehnika za povećanje fleksibilnosti, pa se u svetu joge sve češće koristi. Da se podsetimo: PNF je tehnika istezanja koja … Наставите са читањем

ČAJ/LIMUNADA PROTIV UPALE MIŠIĆA
Ishrana / Zdravlje i Lepota

ČAJ/LIMUNADA PROTIV UPALE MIŠIĆA

Došli ste kući nakon napornog treninga, ili ste se možda malo više istezali, u kući ili van nje, i znate šta vas čeka sutra ili možda prekosutra… Probajte ovaj čaj/limunadu i pomoći će vam da upala bude manja i podnošljivija. Sastojci: 1 manji koren đumbira 2 kašike čistog limunovog soka 4 kašičice meda (može i … Наставите са читањем

Joga inspiracija – Joga senki / Shadow Yoga
Inspiracije

Joga inspiracija – Joga senki / Shadow Yoga

JOGA SENKI / SHADOW YOGA Shadow yoga nije novonastala verzija joge već oblik joge koji je postao popularan u svetu zahvaljujući čoveku sa naših prostora. Šandor Remete rođen je 1943. godine u Novom Kneževcu, odakle se sa porodicom 1965. godine seli u Australiju. Od 1969. do kraja 1971. godine učestvuje u Vijetnamskom ratu kao Australijski … Наставите са читањем

Vrste istezanja
Osnove / Sve Što Treba Da Znate

Vrste istezanja

Već znamo da, pored koncentracije i snage, joga položaji zahtevaju određenu fleksibilnost. Zašto kažem određenu? Zato što različiti položaji zahtevaju različite nivoe fleksibilnosti kao i fleksibilnost različitih grupa mišića. Najpopularniji vid joge koji se vežba kod nas, Hatha joga, je po pogledu fleksibilnosti možda i najblaža varijanta zbog svoje sporosti i vrste položaja koji se … Наставите са читањем

Savijanje prema napred / Forward bend / Uttanasana
Položaji / Asane / Savijanja ka napred

Savijanje prema napred / Forward bend / Uttanasana

Još jedan u nizu osnovnih joga položaja je položaj utanasane ili savijanja prema napred. Kao i položaji psa koji gleda na dole ili planine i ovaj položaj se u toku joga časa ponavlja više puta i njemu se vraćamo kada želimo da se odmorimo ili umirimo dah. KAKO IZGLEDA PRAVILNO IZVEDEN POLOŽAJ SAVIJANJA PREMA NAPRED? … Наставите са читањем

Greške / Osnove / Sve Što Treba Da Znate

Poteškoće i kako ih rešiti

Danas ćemo pričati o poteškoćama sa kojima se ljudi susreću kada dođu na čas joge. Ove poteškoće su, najčešće, i razlog zbog kog se jogi više ne vraćaju. 1. Disanje – Većina ljudi, je zbog vremena u kome se nalazimo, stalnih stresova i promena koje se dešavaju iz dana u dan, navikla da živi brzo i diše … Наставите са читањем